Mamma Mia, vilken bra film

Har varit på bio med Veronica: Vi såg givetvis filmen Mamma Mia, som så många andra redan har gjort.
Är det någon som inte har sett denna underbara film musical?
Ni som inte har sett filmen ännu skall gå och se den.

Det dumma med att gå på bio är att man har nästan ätit upp popcornen innan filmen har börjat. Först ska man stå och vänta på att bli insläppt i salongen, sedan visar dom en så otroligt lång reklamfilm. 

 Nu hojtar Henke att jag ska se "hål i väggen" med honom.

Kram på er alla imorgon börjar en ny arbetsvecka.

Titta på filmen


Kommentarer
Postat av: Sandra

jo jag känner många som sett filmen och alla säger att den är BRA! så jag måste nog se den jag också snart :)

2008-10-06 @ 13:01:22
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0