Lördag och vad ska vi hitta på idag?............

...........Kanske träffa våra goa vänner Carlsson´s? Kanske hitta på något här hemma för nu var det länge sedan vi gjorde något :-)

Måste medge att jag har lite ont i huvudet idag men vet igenligen inte varför för det blev lungt igår, stämmning kom av sig lite när jag och Marina inte riktigt kom överenns om skolmaten som serveras idag. Jag tycker det är ett problem som man inte skall se mellan fingrarna. Jag skulle inte vilja äta den maten varje dag ,samt att jag vill och kan fodra att mina barn skall ha en näringsrik och bra mat när de går i skolan, har jag fel? Det är som att varför serveras det vatten till maten till barnen på dagis, de skall dricka mjölk.
Men vi har rätt att tycka och tänka olika det säger jag inget om.

Men det var enormt god och stark mat "Tapas", tusen tack för maten.

Henke säger att travet är svår tippat idag, vi får väl se, han hade ju tur att vinna 4000 sist. Han har vunnit lite grann då och då. Få se nu hur är det man säger?
"Antingen har man tur i kärlek eller tur i spel" men har har ju tur i båda :-D

HI HI HI

Lite blder från igår hos våra vänner Per & Marina:
Kocken Per´s ben.

Klart man ska ha välkomstdrinkar

Drinktilltugg Salamikrov med mozarelle, jätte gott!

Tapas, starkt & gott

Självklart hann vi spela lite poker. Från vänster Henke, Micke, Per & Marina

Vi som åkte ut först från pokerspelet, slumrade lite i soffan......

....Marina gjorde oss oxå sällskap efter hon åkte ut zzrrr zzrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0