Jobba hemifrån

Idag sitter jag hemma och jobbar inför mitt möte i Piteå på Onsdag. Gruvar mig för halkan. Första halkan är aldrig rolig. Henke skall ordna så att vi har fått på vinterdäcken innan dess.

Måste säga att det är väldigt trevligt att jobba hemifrån, tyst och lungt och inga telefoner som ringer hela tiden som på jobbet. Man hinner dubbelt så mycket och man få ta rast precis när man vill.

När fru Carlsson slutar jobbet ska vi dra till staan och shoppa lite, det är vi värda :-D, eller hur Jenke & Rogga?

Bäst att jag forsätter att jobba nu man får ju inte blogga på arbetstid hi hi  


Tyvärr.....så kan jag inte besvara några mail i dag. Nånting har "krashat" på min dator och musen är borta...


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha nej det var inget pik. menar att jag bara alltid fått/köpt från bröderna (johannes och ante i detta fall)och aldrig köpt egen ny själv :) känns lite konstigt nu att ha en helt ny utan en enda repa, för jag har alltid köpt repiga telefoner :)

2008-10-20 @ 13:55:08
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0