Ikväll blir det fest hela natten låååånnngg



Ikväll ska vi ha firmafest. Vi åker kl 15 och kommer tillbaka kl 02,00 Jag säger bara:
-Tur att jag är ledig imorgon!
Henke påminde mig om att jag inte är 18 år längre. Vad menar han med det?
Vet inte han hur gammal hans sambo är?

Vi ska äta snittar och dricka vin på Staion 8 för att sedan åka till Pite och se Showen Hair samt äta middag där.

Jag säger bara skååållll 

 


Vi äter snittar........i ett bilgargare


Det var godare att äta snittarna som dom serverade på Staion 8


Vem tog denna bild han kan inte ha varit nykter. Jag har bild bevis på att det
inte var jag, för det är jag som sitter i svart klänning till höger.

Kommentarer
Postat av: din m(gulliga) mamma

vem satt på den tomma stolen,fotografen?

2008-10-17 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0