Ikväll blir det bio för brudarna & AIK för Henke

Det blev en latar dag hemma idag, men lite grann har vi hunnit med. Henke har bytt det svarta skåpet & spegel till det vita. Ni är inte kloka tänker ni nu, men det blev mycket finare eftersom garderoben är vit. Vad ska vi nu göra av det svarta? Antingen sälja det eller ha det uppe i hallen, vi vet inte ännu.
Jag och Tilde ska gå på bio och se Patrik 1,5 Henke ska gå på AIK sedan blir det lite mys & pys här hemma.

 
Se trailer här

Tildes bio kväll med mamma:
Här väntar vi på pizzan, Tilde ville givetvis ha oxfilépizza och sprite.

Tilde säger: -Kommer aldrig pizza? Snart måste jag gå och klaga!
(Undra vem hon fått det ifrån jag el pappa)

Tildes olika stilar medans hon väntar på pizzan......

.........höger................och vänster.
izzan.
Äntligen kommer pizzan mums, hon är jätte hungrig.

Vilken tur, jag fick oxå vara med på en till bild.

Klart man ska ha popcorn på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0