Hur ska jag tolka allt detta!


  • Dom säger både i expressen & i Tv:n idag att kattmaten är bättre än skolmaten. Kattmaten innehöll dubbelt så mycket D-vitamin och 16 gånger mer järn. Hur ska man tolka det? 

  • Här har man namnsdag "Jenny" och inte blir man grattad av sin älskade sambo, men han kommer verkligen ihåg att gratta min väninna som heter "Astrid" i mellannamn! Antingen tänker han mer på henne eller så vill han bara mina vänner väl. Hur ska jag tolka det?

  • Men en sak vet jag, jag är jätte nöjd över min nya soffa som jag fick idag. Hm, undra hur länge jag ska ha kvar den? Micke skratta & sa till Henke att man borde skriva inköps datum under soffa, men Henke sa, att det syns ju på kvittot. Hur ska jag tolka det?

  • Henke har lagt sig i soffan och viftar med tårna, fyllt på en skål med kina puffar, fyllt ett glas med coola, Hur ska jag tolka det?

.           ............tur man inte vet hur man ska tolka allt här i livet! 



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

jo jag tackar så mycket för gardinerna, de var fina även om de gröna var "upptejpade" istället för uppsydda haha, lite gulligt :P

2008-10-06 @ 21:15:25
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte lått att tolka allt rätt,det kan lätt bli fel,janär ska du byta nästa gång tro,ett ?

2008-10-07 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0