Tack Andreas för all min hjälp med layouten på min blogg!

Äntligen fredag, och jag är ledig. Jag har sedan min älskade pappa gick över till andra sidan, varit ledig på fredagar. Jag orkade inte med att jobba heltid längre, och kände att livet är för kort. Man ska leva i nuet och känna efter vad man vill ha ut av livet. Jag ville jobba mindre och njuta mer av livet.
Som en kvinna sa till mig på min arbetskamrat & väns begravning.
-Tänk dig att livet är som en biljett, man vet aldrig när den tar slut.

Idag kommer mina trollungar hem igen :-D saknar dom så mycket när dom är borta. Undra om Kim ska på disco? Ska försöka få honom till att vara hemma och mysa istället.  

Jag har varit och betalat vår räkning på mio idag = 20,000:- fattigare :-( 
Men jag är så jättenöjd med den nya soffan & de andra möblerna. Henke säger att varför vi får så bra service på MIO är för att dom vet att dom kan tjärna pengar varje gång jag kommer, vad menar han med det?

Så trevligt fick just svar av min lillebror Andreas (som är större än mig) att han ska komma ikväll och äta grillat med oss. Och när han då liks är här så ska han hjälpa mig med min layout på bloggen. Vilken tur att man har händiga bröder när det gäller datorer. För det är inte Henke så duktig på, men han är ju duktig på så mycket annat.

Visst blev den jätte snygg min "nya" blogg. Jag är jätte nöjd. Tusen tusen tack broder för all hjälp.

Min duktiga bror Andreas.

Alla sitter med varsin laptop, vilken fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0