Brudarna ville på staan, jag följde bara med.

Mina 2 brudar ville på staan och jag som mamma kände då genast att det måste jag ju hänga med på. För dom behövde inte tjata länge så åkte vi. Tilde är verkligen rolig hon går direkt på det som är trendigt. Alexandra är lite mer försiktig och vet inte riktigt vad hon vill ha men hon hittade en jätte fin stickad klänning i orange. Ni får tro vad ni vill, men jag hittade ingenting. Henke kommer verkligen att bli chockad. Men nu var det ju brudarna som ville gå på staan och jag följde ju bara med.

Sedan svängde vi frbi bibblan och lånade lite böcker & ljudböcker. Alla barnen gillar att läsa.

Tjinge pling, jag älskar shopping!





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fina kläder blev de ;)

ha de bäst, kram :D

2008-10-14 @ 20:39:31
Postat av: din m(gulliga) mamma

ni bara choppar å choppar,det var fina kläder

2008-10-15 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0