Årets första julklappar....

......sådär ja! Då har man slagit in årets första julklappar. Det är 58 dagar kvar till jultomten kommer så nu börjar snart denna julstress som alla har. Men inte jag! I år ska det inte vara någon stress det har jag lovat mig själv. Men det har jag sagt tidigare oxå i och för sig. Men i år ska det bli annars. Ok, ska försöka iallafall.
 
Har varit och ätit smörgåstårta hos Carlssons. Det var gott!
 
Måste sluta nu för nu ska jag och Alexandra äta på lilla kina sedan gå på bio och se
Rallybrudarna. Det ska bli jätte trevligt och mysigt. Kim ska sköta Tilde, de ska vara hemma själva eftersom Henke ska till firman och putsa fönster med farfar´s. Kim tycker om att sköta och känner ett stort ansvar när det bara är han och lillasyster hemma.


Se trailer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0