Äntligen fredag

Jag var väldigt förvånad när väckaren ringde imorse för jag var ganska pigg trots firmafesten igår. Jag traskade med barnen till skolan för att kolla så att dom sköter sig i Kim´s klass. Måste faktiskt få berömma alla idag. Det var arbetsro och alla jobbade med det dom skulle. Men hur är det att passa tiderna? 
Micke har prata med Kim´s fröken igår och hon hade inget negativt att säga förutom att han hade med sig mobiltelefonen en dag, men lämnade den sedan till Jesper.
Jesper är en lärarare som dom har respekt för, önskar bara att dom skulle få det för dom andra fröknarna oxå.

Passade även på att gå med Kim till skolsköterskan för att kolla synen eftersom han säger att han har ont i huvudet så ofta. Men han såg som en örn!

Kim har bakat en sockerkaka som vi ska äta till mellis innan dom åker till sin pappa, Tilde har cyklat till Travet, Alexandra väntar på att vi ska spela Fia med knuff.

Kim ska tydligen på disco i Bureå, men Micke håller på att kolla upp vad och var det är.  Brudar Brudar, men mamma är ändå bäst.

Ikväll blir det tapas med Våra vänner Per & Marina hemma hos dom. Så Henke ska få köpa ett gott tapas vin som vi kan ge till dom som tack. Min mage kurrar bara jag tänker på vad vi ska äta för det är ju så himmla gott & Per är så otroligt duktig på att laga mat.

Gott Gotti Gott Gott

 
Tror att dom ska vinna över mig i Fia med knuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0