Var och hälsade på Alexandras klass

Jippi jag blev så glad över att jag skulle få komma och hälsa på i Alexanras nya klass i högstadiet. Högstadiet? Hör ni hur gammal det låter? Har jag så gammla barn? Tydligen! Hi hi måste bara få nämna en sak som hände idag. Jag var och betalde en julklapp i kassan medans barnen gick omkring i affären. Jag frågade henne i kassan om hon kunde slå in den som julklapp, det gick givetvis bra. Medans hon slog in paketet som kom Alexandra och Tilde och stälde sig utmed mig och pratade. Hon i kassansåg lite förvåndad ut. Hon sa:
-Är det dina barn?
-Ja, svarade jag. hurså?
Vet ni vad hon sa:
-Du såg så ung ut. Trodde inte du hade några barn.

Hi hi gissa om jag kommer att bli stammis i den affären, jag gick ut med ett leende på mina läppar. Mycket bra affär.

Här kommer iallfall bilder på Alexandra i skolan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0