Nu känns det bättre...

....känns lite bättre nu och är lite mindre grinig och arg. Vi har ju alla dagar när allt bara känns botten och förjäkligt man vill bara försvinna och vara för sig själv. Men att få tömma sig själv på ilska och grina lite kan vara otroligt skönt. Man ska aldrig bära inom sig, det gör bara "ont".

Jag fick ett mail idag som jag blev så glad över. Hon hade läst min blogg och skrev ett litet mail för att muntra upp lite. det behövs så lite men kan betyda så mycket. Tack Anneli.

Innan barnen åkte till sin pappa så hade vi adventsfika med saffranssemlor & lingongrädde hela familjen och mormor var samlade.



Barnen "smyckade" sina pepparakor med godis.


När mormor var här så hjälpte hon mig med att sy upp julgardinerna, hon vet att jag och min symaskin inte är bästa vänner. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0