Min fråga kom med i direkt sändning på TV..

 Jag är hemma med Tilde idag för hon är förkyld samt har feber. Jag sitter och ser på Efter 10 med Malous von S
Då fick man chansen att chatta med Charlotte Bergkvist som har skrivit boken " Insidan ut" och barnpsykologen Eva Arvidsson i direktsändning om hur barn känner och tänker. Jag tänkte att jag kan ju prova och se om jag får svar på mina frågor. Och gissa vad......dom pratade om mina 2 frågor direkt i tv-soffan det kändes verkligen roligt och dessutom fick jag ju svar på mina frågor. Det är inte varje dag man är med i direktsändning hi hi

Det är inte roligt att vara hemma och vara sjuk. Tiden går så sakta. Tilde blev iallafall baksugen så här kommer lite bilder:


Slicka skålen måste man alltid göra


Sockerkakan blev jättegod. Tyvärr tog den slut så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0