Känner mig väldigt grinig igår & idag.....

........nu är jag verkligen trött på att måsta ha koll på allt. På jobbet & här hemma. Denna AIK kommer att gå mig på nerverna. Match hit & match dit, det finns 3 barn här hemma som skall skötas oxå, eller? Ja, jag vet jag ska inte klaga, men jag måste få det idag. Jag är på jäkligt dåligt humör och mår faan. Fråga mig inte varför men jag tror att det har med julen att göra och att saknaden kommer sakta men säkert fram igen. Ingen God Jul detta år, den är så tom. Men jag ska bita i det sura äpplet och verkligen göra den så fin jag kan för mina underbara barn. Livet måste gå vidare men jag hade gärna firat en sista jul med min älskade pappa.

Dagen börjar med en enormt jobbig morgon, trött och en dunder huvudvärk. Jag mår inte bra, rent sagt för jävligt. Varför blir det så när man ska vara ledig och bara få njuta? 
Morgonen vart lite stressig pga detta och att barnen skulle vara kl 8 i kyrkan, alla 2:or skulle uppträda för resten av skolan i kykan. Vi kom oss iväg i tid och Tilde & klassen tränade innan de skulle uppträda. De är så duktiga och sjunger otroligt bra. Man får genast lite julstämmning. Min huvudvärk blev ju inte bättre av att Kim & Albin var lite sena till kyrkan. Tänk att det ska ta 45 min att gå den lilla stäckan? Otroligt! Men de han iallafall! Förlåt men jag tror att jag svor utanför kyrkan, det får man inte. Men jag var inte nöjd på killarna. Förlåt!

Åker sedan på jobbet där ALLA är superstressiga pga att det är 1:a julbordet ikväll, man kan tro att det är första året dom jobbar. Herre gud vad folk stressar upp sig i onödan. Det blir ju bara kaos.

Jag åkte iallafall hem och nu ligger jag i sängen och ser "efter 10" och bloggar ska försöka att vila bort min värk och försöka möta barnen med ett leende när de kommer hem från skolan. Vi ska ha adventsfika med mormor och bara mysa tills dom åker till sin pappa.

Ska bädda ner mig nu och försöka sova bort min värk, ilska och grinighet. Måste ju vara dagen "D" snart.

Tack Tilde för den underbara sången i kyrkan. den var jättefin.




Kommentarer
Postat av: mamma

du ska kolla om du har migrän,det hade jag tills jag kom i övergångsåldern,å var värst när jag var i din ålder,kram

2008-11-28 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0