Julshopping med bäst vänninan....

........idag har det verkligen shoppats. Jag och min bästa vännina Veronica, även kallad för fru Carlsson i min blogg, har shoppat loss idag. Vi har ju bestämt att lönehelgen varje månad skall vara vår shoppingdag, utan barn & karlar. Vi shoppar och fikar utan att någon tjatar "jag vill hem" eller " visst är vi färdiga nu" . Det är verkligen en dag för bara oss mammor. Nu vet ni ju alla att frun är ju gravid så jag får ju stå ut med lite "flämt vad varmt det är" men jag vet ju att det är bara under en period så det får jag stå ut med hi hi. Men nu börjar jag fundera att hur ska det gå när den lilla  Carlsson´s filuren har kommit fram? Då är det ju inte barnfritt längre!?! Men dom är ju 2 karlarna och får väl hjälpas åt att trösta den lilla Carlssons filuren medans vi shoppar.
För den här dagen är ju jag och Veronnica verkligen värda.

Detta blev dagens julklapps inköp. Kim undrade vems det största paketet var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0