Jag, Veronica men ingen Annelie.....

Vi som hade bestämt att varje helg efter löningen skulle vi ta en karl & barnfri lördag på stan. Den här helgen blev de bara jag & Veronica, Anneli svek oss. Hur kan hon göra så? Vi har ju bestämt att vi är värda detta :-) Men hon skulle vara hemma och hjälpa sin karl, vi förstår inte hur hon tänkte då? Är han viktigare än att gå med oss vänninor på stan, fniss. Skärpning Annelie nästa gång ska du oxå med. Det blev några påsar och lite tunnare i plånboken.

Jag ringde och väckte Henke vid 13 tiden när jag och Veronica tog en fikapaus, man blir slut att shoppa och man vill ju inte att hormonerna hos min gravida kompis ska börja svikta hi hi.
Vad säger min älskade sambo när jag väcker honom:
 -Det skulle inte ha gjort något om jag inte hade sovit så läge.
Här lät jag honom sova så länge som möjligt och så ville han inte det. Tänkte att eftersom han fick sovmorgon förra helgen och blev så pigg att han skulle tapetsera i hallen så tänkte jag att då blir han pigg den här helgen med och kanske vill göra om toan :-/ hur tänkte jag då?

Ikväll ska vi gå på restaurang och äta gott sedan se på James Bonds nya film. Hoppas den är bra så jag inte somnar på bion, för det har ju hänt några gånger förr, fniss.


Se trailer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0