Jag & Henke har följts i 9år

Idag den 13 november har vi följts i 9 år. Har en liten skrutt unge på snart 8 år. Kan bara säga att det gick väldigt fort. Brukar säga att man kan jämföra Henke med en han katt. Han "revir märkte" innan han reste till Kosovo hi hi så inge skulle komma in på hans revir. 2 bonusbarn fick han som han älskar som om det var hans egna. Vi har det jätte bra och idag fick jag ett Efva Attling armband "Kärleken övervinner allt"

Vi har skålat och ätit kina mat samt efterrätt.

Blombudet kom med blommor. Jag trodde det var från Henke när jag såg blombudet, men det var från våra fans från Göteborg, Mattias & Anneli med familj. Stort tack till er de var jätte fina.

Älskar dig min under bara sambo, tack för dessa fina 9 år.

,
Vackra blommor från Mattias & Anneli med familj i Göteborg

Kommentarer
Postat av: mamma

ETT STORT GRATTIS till ert nioåriga liv tillsammans

hur länge är det till bröllop,det är ett tag sen Henke fria hjärtekram till er alla

2008-11-13 @ 19:22:41
Postat av: lilian

Stort Grattis från farfar och mig!

Hoppas ni får ytterligare 59 lyckliga år tillsammans.

2008-11-13 @ 20:10:58
Postat av: Sandra

Grattis grattis... shit vad tiden går fort, känns inte som det var så lägne sen ni träffades :)

2008-11-16 @ 11:35:00
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis grattis... shit vad tiden går fort, känns inte som det var så lägne sen ni träffades :)

2008-11-16 @ 11:35:16
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0