En Fredagkväll i november....

......Kim är på disco i Ersmark. Jag som trodde vi skulle ha fredagsmys. Men så blev det inte efter att några tjejer frågat om han skulle hänga med dom på disco. Henke säger att han har klippt navelsträngen.....men när man ska sova så är mammakramen fortfarande och kommer alltid att var väldigt viktig. Alexandra och Tilde sitter och pysslar med varandra. Vad gör min älskade sambo. Jo, han målar om i hallen nere. Det gröna blir svart. Alla som jag har pratat med ikväll har sagt:
-Vars har ni grön tapet? Har jag aldrig sett!
Hoppas att dom iallafall ser den svarta fondväggen under trappen, annars kan man ju börja undra om hälften av mina vänner & släktingar är färgblinda.

Henke i målar tagen:

Tilde i sin "målar skyddsutrustning"... lite snarlik Toker:

Pysselbrudar

Kommentarer
Postat av: mamma

du vet då var du har dom när dom är hemma å pysslar

2008-11-08 @ 10:53:05
Postat av: Sandra

vad hade tilde för blogg? :) har sökt på tildevilde å liknande men verkar inte få fram någe.

2008-11-11 @ 12:57:19
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0