Blev bjuden på middag och hockey..

...blev bjuden på 2-rättersmiddag & hockey idag av Skelleftekraft. till deras loge. Måste erkänna att jag inte är något hockey fans men det är ju alltid trevligt att bli bjuden på mat & vin. Nu hade min sambo så tur att jag fick 2 biljetter så han fick ju oxå följa med.

Hemma var Kim & Tilde de skötte varandra. Deras krav var att de skulle få calskrove (inbakt pizza med skrovmål) till middag, har inte smakat det själv men barnen gav den väldigt höga poäng. Mutade dom även med lite bullar till kvällsfikat. Undra om farfar kunde koppla av på Aik matchen eller tänkte han mer på hur det gick för barnbarnen här hemma? Ni som inte känner honom så är han lite orolig av sig när det gäller barnbarnen, men enormt snäll! Han är bara så omtänksam, men barnen klarade det jätte bra.

Hur matchen gick ska jag inte nämna, men min sambo säger inte så mycket......då vet ni! Vi förlorade!

Tilde, Albin & Kim äter sin inbakta pizza med skrovmål Dom tyckte den var god!

Ser det verkligen gott ut? Pizza med skrovmål innuti

Min sambo som tänker: -Hm att jag inte lämna bilen hemma, det bjuds ju på öl! Jag drack vin hi hi


Matchen slutade: Skellefteå AIK-Linköpings HC 2-4

Matchen slutade: Skellefteå AIK-Linköpings HC 2-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0