Beställning från IKEA

Har suttit på IKEA´s hemsida och glockat. Veronica ska "snyft" åka till IKEA utan mig. Det kan man kalla kompis fniss. Förstår inte hur hon tänkte då? Att åka utan mig! Skämt och sido hon ska till sina släktingar i Kalix och passar givetvis på att ta en sväng förbi IKEA. Och hon behövde inte tjata med att jag skulle skriva en beställningslista, det var redan gjort. Man måste ju ställa upp på sina vänner, eller hur? Så jag måste ju se till att hon får handla lite extra dvs till lilla mig hi hi. Vad gör man inte för sina vänner skall trivas och må gott.
Hoppas nu att allt finns på lager och inte är slut. För då måste ju jag åka dit med min sambo :-)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0