Avlastat tomten....

Idag har jag och Henke varit på stan och inhandlat lite julklappar, tomten hinner ju inte göra allt själv. Det blev några till som man kan stryka från önskelistan. Henke har köpt sina 2 ev.3 julklappar, säger inte vad, men det kommer ni alla att märka. Det dög inte med färgen längre hi hi. Allt ska ju vara svart, platt och lack. 
Men vi har inte fått dom ännu.

Fika med Carlsson han vi oxå, den lilla söta magen bara växer och växer. Den som inte ser det nu är verkligen blind.

När vi var inne och bestälde Henke´s julklappar så har dom en ny chef där. Han påminde mig verkligen om hur gammal jag är. Vi gick nämligen i samma föräldragrupp. Alltså har vi barn som är 13 år idag. Var han tvungen att nämna det man känner sig så gammal när ens barn går i klass 7.
Men jag känner mig väldigt ung......eller är det därför man börjar känna alla dessa krämpor?
Hm, Alexandra skall äta middag på restaurang ikväll med en kompis, det är verkligen ett tecken på att man har gamla barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0