Nätshopping!

Att jag gillar kläder, väskor och skor är ju ingen nyhet.

Fram till nu har jag alltid köpt mina kläder i olika butiker på stan.

Men nu har jag blivit av med min nätshoppingoskuld!!

För första gången har jag klickat hem en massa fina klänningar från nätet!


Jag måste ju ha värdens underbaraste sambo. Inte ett gnäll om att jag har suttit och bloggat från lunch fram till nu 01:35. Ja, det är sant alla dessa timmar har jag bara suttit och bloggat men jag har ju gjort lite nytta oxå. Jag har näthandlat. Jag har nätshoppat 3 st klänningar, måste ju fylla upp min tomma garderob nu efter vår rensning (fniss) Nu blir det bara spännande om jag kan ha klänningarna eller om dom är i fel storlek. Min underbara sambo har måttat mina byst & höft och det kan ju vara önskemått som han angett hi hi. Det blev iallafall ett gott skratt och jag kan säga att det var tur att inte han blev skräddare. Medans jag har bloggat och nätshoppat så har han tvättat och donat på här hemma. Måste bara få säga att det är helt underbart att kunna shoppa, fylla kundvagnen och sedan gå till kassan och det inte är någon kö.
Ni som inte har provat på detta måste verkligen testa.


Rain:
 Mysig tröjklänning i helrätt design. Skärp medföljer.

Fairground Flower & Leaves Frill Front Dress
Fairground Flower & Leaves Frill Front Dress
ASOS Tile Print Chiffon Dress
Tile Print Chiffon Dress

Det ska bli spännande iallafall och testa och man har något nytt till våren.
 Samt att det är något nytt som man kanske inte skulle ha köpt om man går en shopping runda på stan.
Längtar tills mina paket kommer med posten.
Jag kan säga att dom här klänningarna var jag VÄRD!
Och jag kan lova att kan jag ha dessa klänningar och jag blir nöjd över dem då kommer jag att köpa fler.

Nu ska jag krama Henke så nu får det vara nätshoppat klart för idag (fniss) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0