Tilde kan simma!

......Hon var ju så orolig och kunde ju knappt somna igår pga att hon skulle få veta om hon fick godkänt eller inte på simningen  idag. Vi gav henne en klackspark i rumpan och önskade lycka till när hon gick iväg till skolan på morgonen.
Jag kan säga att det första hon sa när hon hem efter skolan var:
-Jag klarade det, jag blev godkänd!
Hon var jätteglad & lycklig. Jag ska vara ärlig och säga att jag trodde inte hon skulle klara simprovet. Så det var jättekul att få krama om henne och säga grattis.

Idag har Tilde haft sitt payamasparty med sina kompisar. Det var mycket skratt och bus.



Och senare på kvällen var våra underbara vänner Carlsson´s till oss och åt lite kex & ost. Vi drack till en början alkoholfri cider men jag & Roger gick sedan över till vin. Måste säga att vi har alltid lika trevligt när vi träffas. Hi hi sitter här och skrattar över en sak som vi pratade om. Hi hi Henke kunde ha fått en jätte utskällning av en gravid Veronica när han stog och pratade med en kvinnlig kund som skulle ha ett örngott. Hi hi det går inte förklara med tänk Er den kvinnans reaktion när en gravid Veronica börjar skrika till Henke att sätta sig i bilen och bara hålla käften hi hi. Det kan man kalla kompis som inte vill se ens sambo prata med andra kvinnor hi hi. Älskar dig min under bara gravida väninna




Kommentarer
Postat av: lilian

Det känns väldigt bra att veta att hon kan simma. Farmor

2008-12-14 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0