Tack för en underbar kväll!

Vem ska jag tacka först svärfars eller Mattias och Anneli för en underbar kväll. Jag tackar båda på en gång. TACK.
Det är så jäkla skönt att få komma ut och prata lite vuxen prat och bara må gott. Det var en underbar kväll med champange och en god 3-rättersmiddag med ett underbart trevligt sällskap. Det gör vi gärna om så snart som möjligt, Stockholm eller Italien ni bestämmer för oss kvittar det. Bara det blir av inom kort och inte faller mellan stolarna (fniss). För många gånger så är det ju tyvärr så att man planerar att man skall göra saker men det händer aldrig, man tar sig aldrig tid eller så värderar man det inte. Tyvärr! För om alla unnar sig lite mer och tänkte på "vad vill jag ha ut med detta liv" så kanske alla han göra mer innan " tågrälsen tar slut". Jag bukar tänka "jag är värd detta" och då unnar jag mig det. 
För alla vet vi att livet går inte i repris, bandet går inte att spola tillbaks.
Ännu en gång farfar, farmor, Mattias & Anneli, TACK älskar er alla, tack för att ni finns!
Det var en jättefin julklapp som vi gärna önskar oss nästa år igen.

Jag och min underbara svägerska skålar i Champange.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0