Gott Nytt År

Gott nytt år!!

Vill bara önska ER alla en God fortsättning och ett Gott nytt år!!

Hoppas att Vi alla får  vara med om ett bra år  2009. Jag ska verkligen jobba på att ta vara på alla fantastiska händelser och stunder man får vara med om! Jag tycker 2008 har varit ett väldigt jobbigt år...på många plan! Men försöker ändå att se tillbaka på det med ett leende på läpparna o tänker att detta året ska bli ändå bättre!
Det jag har lärt mig av år 2008 är att livet inte går i repris.
Vänta inte med att göra saker imorgon det du kan göra idag, imorgon kan det vara förskent.

Jag och min familj önskar Er alla ett
Gott Nytt År!

Vi kommer som alla år tidigare att vara hos våra vänner Per & Marina tillsammans med Roger, Veronica, Micke & "bullen" och alla barnen som hör till alla familjerna.
Alexandra kommer att fira nyår med sin pappa.
Innan vi åker till firandet skall vi åka och tända ljus på graven min pappas grav & Veronicas mammas grav.

Vi tjejer fick håret fixade av vår frisör

Och så snygga blev vi.

Vi lekte charader

Nästa år är det en Carlsson en till med på festen.

Det årlige kortet i soffan med hela gänget

Ännu en gång. Gott Nytt År på er alla från Oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0