30:e dec åå vad jag längtar till mina klänningar kommer.

Idag har vi gjort en till "göra ingenting dag" måste säga att det är väldigt skönt. Jag har lovat Henke att inte blogga / nätshoppa lika mycket idag som igår. Men roligt hade jag iallafall. Han tycker oxå att det kan vara skönt när jag sätter mig vid MSN / Bloggen / nätet för då får han se vilken film han vill och inte en "Jenny film". Det finns ju verkligen allt på nätet det är ju bara att leta sig fram så hittar man det man söker. Hihi jag hittade även pepparkaksformar som var för vuxna, inte något man ska ha när man bakar med barnen, kanske något inför nästa julbak (fniss) Nu vill jag att mina klänningar skall komma och att dom skall passa.Dom från England skulle bara ta 1-2 dagar men nu är det ju så mycket röda dagar så dom kommer inte förrän nästa vecka, snyft!
Passar dom och dom är fina då kommer jag beställa därifrån igen, det fanns hur mycket som helst att välja på.

Tilde och Jag när vi har vår "göra ingenting dag"

Så här fina är blommorna som jag fick av Farmor´s och Anneli med familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0