28:e dec Se upp i backen / Stockholm weekend bokad

Idag packade vi fikaväskan, hämtade KIm och åkte till Klutmarksbacken så Göteborgarna och barnen skulle få åka lite slalom. Tilde åkte dirket upp med liften, jag trodde hon skulle vara  feg i början men där hade jag fel. Kim åkte bräda hela tiden och tyckte det var super roligt. Hur gick det för kusinen Ellen? Jo, hon var jätte duktig. Synd bara att det blir länge tills nästa gång hon får åka igen. Det var verkligen jätteskönt med en hel utedag i backen.

*********

Sedan på kvällen så åkte vi till Bergsbyn för att krama om Göteborgarna och säga hejdå, imorgon när vi vaknar så har dom landat i Stockholm redan, SNYFT! Det har varit jätte mysigt att få vara med dom under julen och jag har fått lära känna min svägerska mer (2:a gången som vi träffas) och det har varit jätte trevligt. Nu kan vi nog slå 2 timmar på MSN (fniss) Men det bästa är att vi ses snart igen för vi bokade nämligen en weekend i Stockholm 20-22 feb då ska det shoppas, skrattas & umgås med god mat & gott vin.
Så farmor & farfar, glöm inte att boka in att Ni ska var barnvakt den helgen i almanckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0