27:e dec fin middag på Johanna I Parken

Idag fick jag gå på stan och shoppa med min svägerska. För hon vågar inte shoppa utan mig igen (fniss) Men jag hittade inget att shoppa så ingen påse i handen. Man håller  på att vara väldigt less det som finns på affärerna, fram med vår kläderna.

Ikväll ska vi gå ut och äta med Göteborgarna på Johanna i Parken. Tomten kom nämligen med det i tomtesäcken "Bord är bokat /barnvakt ingår / pengar till maten & dryck". Det kan man kalla för snäll tomte. Så vi ska sitta och ha trevligt , äta gott och snacka massa tok med mycket skratt. Det ska bli en jätte trevlig kväll.
Tusen tusen tack till underbara svärfars för denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0