26:e dec en familjemiddag

Hm antingen så är jag i en känslig period eller så är bara livet lite upp och ner just  nu. Jag klev upp på morgonen, jätte pigg och glad, gjorde mig klar att åka in till stan med svärmor och min svägerska. Dom skulle ringa men vad händer? Jo, dom åker utan mig, IGEN! Det hände nämligen i somras oxå. Vill dom inte shoppa med mig? Kanske dom känner konkurans i shopping? (Fniss) Skrattar åt det nu, men inte tidigare idag för då var jag väldigt besviken. Men nu är det ur värden och jag har sagt till dom. Sen kan man se det på olika sett! Kanske lite fånigt men jag blev lite besviken. Men jag måste erkänna att det är en tung jul jag går igenom och  många tårar har fallit på min kind.
Första julen som inte min älskade pappa har kunnat säga till mig:
-God jul gumman, Hälsa alla,.pappa älskar dig!
Saknar dom orden jäkligt mycket. Väntar bara på att få höra dom igen.
Första året är ju det tyngsta året. Så lite känslig få man nog vara utan en ursäkt.

Vi hade iallafall en trevlig familje middag här hemma hos oss med svärfars och Göteborgarna. Vi åt gott och spelade
"Absolut överens eller som hund och katt". Det ogifta paret, Jag och Henke vann. Det var en trevlig kväll med mycket skratt och en farfar som somnade hi hi som vanligt hi hi

Nästa gång tror jag att dom inte åker in till stan utan mig fniss.

Tilde & Kim gör en jättefin snögubbe.


Hi hi detta måste vara värdens bästa farfar problemet är bara att han är som Skalman,
när sovklockan ringer då somnar han oavsett var han än är. Fniss!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0