25:e dec Juldagen

En lugn och skön juldag som började med ett varmt bad med tända ljus för mig. Henke tog hand om tvätt, barn och handlande på coop så jag kunde bara ligga och njuta i mitt skummande bad med en bra tidning. Sedan gjorde han även hemmagjord pizza, vilken slöar dag jag har haft, kan inte klaga. 

Vi hade tänkt spöa Carlssons i spelet dom fick av oss men Roger är förkyld så det får bli en annan kväll. Ni vet ju hur det är när karlar är förkylda (fniss). Då är dom verkligen sjuka.

Alexandra ska sova hos Lilan & Gunnar inatt så hon kan vara mer med "kusinerna" Ellen & Klara nu när dom är uppe från Göteborg. Hon älskar verkligen att få sköta om dom mindre.

Ha nu en bra fortsättning på julen, själv ska jag kramas med dom som kvar hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0