18:dec Äntligen julledigt

Äntligen kom den här dagen, julledigt. Nu ska jag verkligen njuta av min långa ledighet i 19 dagar eller 24 dagar. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur länge, vi får se. Men skönt ska det verkligen bli. Jag och hela min familj är supertrött på morgonen. 

Jag och Kim har varit helt själva ikväll så vi har bakat lite julgodis vitchoklad med lime smak, kokosgodis och corneflakesgodis det blev jättegott. (lila = länk till recept)
Vi myste även med att se en film "Den magiska leksaksaffärn" den är jätte bra. Kan erkänna att jag tvär somnade till zzrrrr. Sedan kom Henke och Tilde hem och ropade HEJ.




Dom blev jätte goda, smakens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0