17:dec "snusa" på en bebis & shoppa med Kim

Idag var det så lungt på jobbet så jag åkte till en arbetskompis och "snus" lite på hennes nyfödda bebis. Snacka om att dom är söta när dom är så små & och dom luktar så gott. Men jag blev inte sugen på en 4:e. Vi får ju snart sköta Carlsson filuren, det räcker då kan man lämna tillbaka den när den skriker & har ont i magen hi hi.

Har gjort lönerna idag så den kan shoppa lite julklappar redan den 22:a, gud vad jag är snäll så här före jul fniss.

Sedan åkte jag och min underbara lilla kille till stan och shoppade lite julklappar som han skulle ge bort. Han var snabb, han var klar på 45 min. Undra om det var skrovmålet som lockade? För vi avslutade nämligen shoppandet på MAX 

Kim i shoppingtagen

Kim´s julklapps inköp till familjen

Kommentarer
Postat av: yo

kim ha

2010-01-17 @ 18:34:58
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0