16:e Dec

Jag har väldigt ont i halsen idag. Stackars lilla mig :-) Men det är bara att bita i det sura äpplet och gå till jobbet. Där hade vi ca 400 julbord, suck! Och inte blev det bättre i min hals när mitt lilla, men söta, humör började att märka av sig först på Ronny, sedan på de stackars nya kockarna som stog oskyldigt i köket och fattade inte varför deras personalchef (jag) kom gastande in i köket och bara SKREK! Jag brukar inte vara arg på mina arbetskamrater bara Ronny hi hi. Men idag stog dom på fel plats vid fel tillfälle. Men jag sa förlåt till dom sedan....kockarna alltså.....och då log dom lite försiktigt.....

Fick ett fint mail idag av min väninna Marina:
 

Jag känner en kvinna som är rolig och omtänksam, kärleksfull och givmild,
arg och galen (vad men hon då? hi hi), en söt tjej och en bra vän och hon läser detta mail precis
nu!

Sedan blev ju inte dagen bättre av att det har varit lite turbulens på skolan igen.
Men vi ska ta reda på imorgon vad som har hänt och inte hänt.

Vill tacka min underbara Carlsson´s för att ni har sköt Tilde hela dagen. Kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0