-17 grader / Kim har feber / 6 dagar till Tildes födelsedag

Bbrrr va kallt det var kl 7 på morgonen, minus 17 grader. Det är sådana mornar som man tänker att man bor på fel ställe på detta runda klot, man längtar till varmare breddgrader. Men det är bara att klä sig varmare, säger jag som springer ut i bilen i bara kostymen, tur att bilen är varm och framkörd av min älskade sambo som inte vill att jag skall frysa bbrrr.

Kim har gått hem från skolan idag, han kände sig lite febrig så nu ligger han och sover sött. Han har lite feber och kommer att få vara hemma imorgon från skolan. Tänk att "karl" symtomen kommer i tidig ålder "tyck synd om mig för jag är lite sjuk" Tänk om vi kvinnor skulle börja tycka synd om oss i tidig ålder för att vi skall föda barn? Hur skulle det låta?


Hi hi jag fick några roliga historier idag från Patrik Wertin.

********************************************************************************************
Käre Gode Gud,
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och tålamod för hans skiftande humör.
För du vet Gud, att om jag ber dig om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!

AMEN

********************************************************************************************

Fråga:   Hur undviker du att din man läser dina mail?
Svar:   Du ändrar 'Inkorg' till 'Bruksansvisning'
********************************************************************************************

Tilde har poserat framför kameran idag inför hennes inbjudningskort. Hon har valt att ännu ett år ha pyamasparty. Hon har haft det flera gånger och tycker av någon anledning att det är jättekul. Det kommer att vara 5 tjejer & en kille.
Så nu är det bara för Henke att göra inbjudningskorten, och för mig att ordna kalaset.



Henke han fixar och donar och kallar mig för bloggnörd, vad betyder det? Fattar ingenting hi hi. Han säger något om att tvätten är klar så det är väl bäst att jag går och kollar fniss


Kommentarer
Postat av: Sandra

brrr... då ska du va glad att du inte bor i ä-byn som är omringat av bergsväggar, här va det -23 igår :(

2008-12-09 @ 09:37:17
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0